News

Enciclopedia di Fastener |Sviluppu è Cambiamentu di Fasteners

Fighjendu à a situazione generale di i fasteners hardware in l'annu passatu, l'ambiente ecunomicu hè inestabile, u macrocontrollu è e limitazioni finanziarii sò strette;a dumanda di u mercatu ùn hè micca aumentata significativamente;accumpagnatu da a calata ecunomica glubale, è e pulitiche strette di prutezzione di u cummerciu di altri paesi è altri prublemi, tuttu u hardware hè strettu.U travagliu di u firmware cumencia à soffre.Tuttavia, ispirati da u spiritu di u 18u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine, avemu fattu sforzi cuncertati per accelerà l'innuvazione è l'aghjustamentu strutturale, avanzendu constantemente diversi travaglii è insistendu à a crescita.

01 Revisione di u travagliu di fastener di a Cina in l'ultimi 10 anni

In l'ultimi 10 anni, u travagliu di fastener di u mo paese hè statu realizatu per più di 10 anni.A produzzione di Fastener hà righjuntu 6,6 milioni di tunnellate in 2012, 3,3 volte i 2 milioni di tunnellate in 2001. In 2012, i rivenuti di vendita era di 65 miliardi di yuan, cumparatu cù 52,5 miliardi di yuan in 2001. U voluminu tutale di l'esportazione in 2012 era 24,64 milioni di tunnillati. i 52,08 milioni di tunnillati in u 2001. L'ingaghjamentu annuali di u scambiu straneru da l'esportazioni sò 4,512 miliardi di dollari americani, chì hè 917 volte di i 492 milioni di dollari americani di u 2001.

02 2012 Status di travagliu Asian Fastener

U travagliu di fastener hè cambiatu assai in deci anni.Finu à avà, più di u 95% di l'imprese di fastener sò stati ristrutturati in imprese joint-stock o private.U so dinamisimu di u travagliu hè statu rinfurzatu è u numeru di l'imprese hè aumentatu dramaticamente.Ci sò più di 4,000 imprese pianificate in tuttu u paese.Cù l'aghjustamentu di a struttura di u produttu è a migliione di a capacità di pruduzzione, a pruduzzione di fasteners hè stata in prima linea di u mondu, è l'intensità di induzione di u travagliu hè stata rinfurzata, facendu un grande pruduttore di fasteners in u mondu.Unu di i pruduttori putenti di fasteners superiore di scarpi, u mercatu mundiale si sviluppa in a direzzione di u prugressu maiò.

03 U ritmu di l'aghjustamentu in l'industria di i fasteners s'hè acceleratu, è ci sò stati avanzati in l'aghjustamentu di a struttura corporativa è a cuncentrazione industriale.

1. Cù l'iniziu di a cuncentrazione industriale è u successu di u 21u seculu, a cumpetizione di u mercatu hà intensificatu.Per insiste à u sviluppu sustinibili è stabile di u travagliu di fastener, tuttu u travagliu mette in avanti idee novi di aghjustazione in u sviluppu è a prumuzione in l'aghjustamentu, pigliendu a struttura di u mercatu è l'ajustamentu di a struttura di u produttu cum'è u puntu di partenza per prumove a trasfurmazioni di u modu di crescita ecunomica.Da a ricerca unilaterale di output è output, à a trasfurmazioni di qualità è effettu di marca;da a ricerca unilaterale di grande è cumpleta, à a direzzione di raffinamentu, specializazione è specializazione;da a pruduzzione orientata à a produzzione orientata à u serviziu, a cuncentrazione di l'industria di fastener hè stata significativamente evidenziata.À u principiu, hà furmatu trè grandi gruppi di l'industria di fastener in u Delta di u Fiume Yangtze, u Delta di u Fiume Pearl è u Rim di a Baia di Bohai.Una quantità di basa di l'industria di fastener cum'è Yongnian, Ningbo, Wenzhou, Dongguan, Xingtai è Jiaxing sò state furmate, di quale a parte di Yongnian conta menu di a mità di u valore di a pruduzzioni domestica di fastener.

2. L'imprese principali ghjucanu un rolu di primura.Queste cumpagnie regionali di fastener contanu più di u 75% di u totale di u paese, chì mostra chì ci sò 200 imprese principali cù un fatturatu di vendita di più di 1 miliardo di yuan è 200 imprese chjave cù un fattu di vendita annuale chì supera i 100 milioni di yuan.Sicondu Jiuzheng Building Materials Network, i rivenuti annuali di vendita di queste imprese righjunghji più di 35 miliardi di yuan, chì rapprisentanu più di 53% di i rivenuti di vendita naziunale.Ci hè più di 4 000 imprese sopra à u pianu di u travagliu, chì rapprisentanu più di 85% di i rivenuti naziunali di vendita di fastener è più di 40. L'ingaghjamentu di l'esportazione annuale hè decine di milioni di dollari, chì rapprisentanu più di 60% di l'ingaghjamentu di l'esportazione di u paese. .Per quessa, u sviluppu di l'imprese principali ghjoca un rolu di più in più.

3. L'imprese duveranu accelerà l'innuvazione tecnologica.L'imprese Fastener duveranu aderisce à a strada di l'innuvazione, amparà da a tecnulugia avanzata straniera è l'esperienza, accelerà l'integrazione di a tecnulugia di l'infurmazione muderna è l'industrii tradiziunali, è migliurà u prucessu di l'equipaggiu è a tecnulugia industriale cumpletu.L'impresa hà ancu acceleratu u ritmu di l'innuvazione tecnologica, è hà furmatu un gruppu di imprese di precisione unica, spiciali è specializate, di quali fasteners spiciali d'alta forza cuntanu 15%, i prudutti di trattamentu termale contanu 60%, è altri prudutti cuntanu. 40%.

4. Ci sò novi misure per esce è andà in u mondu.Cù l'intensificazione ulteriore di a cumpetizione di u mercatu in casa è in l'esteru, certamenti prumove l'espansione di l'imprese.L'imprese di Fastener investiranu in paesi stranieri rispettivamente è andaranu fora di u mondu.In più di certi centri cummerciali tradiziunali di l'esportazione, assai cumpagnie anu pusatu a so vista nantu à i centri commerciali in i paesi emergenti cum'è l'Ungheria, Malasia è Indonesia.

5. Novi scontri sò stati fatti in a ristrutturazione di l'impresa, chì prumove ancu a ristrutturazione di l'impresa, dopu l'investimentu straneru di l'imprese.Cù sta cumminazione di vantaghji, a ristrutturazione corporativa pò riunisce in modu flessibile i vantaghji di e duie cumpagnie, formanu una nova sinergia, prumove u rapidu sviluppu di a cumpagnia, è prumove inseme cuncentrazione industriale.Per i fasteners affruntendu l'ostilità aumentata à l'overcapacity, a capacità di riurganizazione di l'imprese limitarà l'equipaggiu per ottimisà i fattori di produzzione è e risorse è u scopu di l'integrazione verticale di a catena industriale.

04 Ricunniscite chjaramente a situazione, aghjustate a transizione, aghjustate è avanzà

Da a distribuzione di i magazzini di fastener in Cina continentale, si pò vede chì u ritmu di a ricuperazione ecunomica mundiale hà rallentatu.A Terza Sessione Plenaria di u 18u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine hà fattu un prucessu strategicu di approfondimentu cumpletu di a riforma.Una seria di scelte serii sò state fatte per prumove u sviluppu di l'ecunumia statale è l'ecunumia non publica, chì hà prumuvutu u sviluppu di l'ecunumia naziunale in una direzione megliu, è furnia un novu puntu di partenza per u mercatu. .Fighjendu a situazione ecunomica in casa è in l'esteru, hè basatu annantu à a distribuzione di a dumanda di fastener in u mondu.Fighjate, deve esse basatu annantu à u mercatu domesticu, coglie l'uppurtunità di espansione a dumanda domestica, è diventa più grande è più forte.In a pratica di u mercatu, aghjustemu constantemente a struttura di u prezzu di u produttu, cusì chì u prezzu di i prudutti di fastener pò adattà à u costu di produzzione, adattà à u mercatu mundiale, adattà à a marca è a qualità.Prumove a trasfurmazioni fundamentale di u modu ecunomicu di cresce u travagliu full-time, da a ricerca unilaterale di output è output à qualità è effettu di marca;da a ricerca unilaterale di raffinamentu, specializazione è specializazione grande è cumpleta;da a pruduzzione orientata à a trasfurmazioni orientata à u serviziu.U travagliu generale di fasteners hà da cuntinuà à sviluppà fermamente è sanu, cusì chì l'industria di fasteners di u mo paese hà insistitu nantu à una espansione moderata.In u 2014, a pruduzzione di fasteners righjunghji 7 milioni di tunnellate, facendu chì l'industria di fasteners di u mo paese si stalla in a furesta di u mondu.


Tempu di post: 11-lugliu-2022