News

L'UE si batte di novu anti-dumping !Cumu deve risponde l'esportatori di fastener?

L'UE si batte di novu anti-dumping !Cumu deve risponde l'esportatori di fastener?

U 17 di ferraghju di u 2022, a Cummissione Europea hà publicatu un annunziu finali chì mostra chì a decisione finale di imponi dazi di dumping nantu à i fasteners d'acciaio originari di a Republica Populare Chine era 22,1%-86,5%, in cunfurmità cù i risultati annunziati in dicembre di l'annu passatu.À mezu à elli, Jiangsu Yongyi hà cuntatu 22,1%, Ningbo Jinding 46,1%, Wenzhou Junhao 48,8%, altre cumpagnie rispunsevuli 39,6%, è altre cumpagnie non-responding 86,5%.Stu Regolamentu entre in vigore u ghjornu dopu à l'annunziu.

Kimiko hà scupertu chì micca tutti i prudutti di fastener implicati ùn includenu micca nuts è rivets in acciaio.Vede a fine di l'articulu per i prudutti specifichi è i codici doganali implicati.

Per l'anti-dumping, l'esportatori cinesi di fasteners anu manifestatu a più forte protesta è l'opposizione ferma.

Sicondu e statistiche doganali di l'UE, in 2020, a UE hà impurtatu 643,308 tunnellate di fasteners da a Cina continentale, cù un valore d'importazione di 1,125,522,464 euro, facendu a più grande fonte di importazioni di fasteners in l'UE.L'UE impone tali dazi anti-dumping elevati à u mo paese, chì hè obligatu à avè un impattu enormu nantu à l'imprese domestiche chì esportanu à u mercatu di l'UE.

Cumu rispundenu l'esportatori domestici di fasteners?

In u recente casu anti-dumping di l'UE, alcune cumpagnie esportatrici anu pigliatu risichi per spedinu prudutti di fastener in paesi terzi, cum'è Malasia, Tailanda è altri paesi in risposta à l'alti dazi anti-dumping di l'UE.U paese d'origine diventa un terzu paese.

Sicondu e fonti di l'industria europea, u metudu di ri-esportazione per un terzu paese hè illegale in a UE.Una volta rilevati da e dogane di l'UE, l'importatori di l'UE affruntàranu ammende elevate è ancu prigiò.Dunque, a maiò parte di l'importatori di l'UE cuscenti ùn accettanu micca sta pratica di trasbordu attraversu paesi terzi, datu u strettu monitoraghju di u trasbordu di l'UE.

Allora, di fronte à u bastone anti-dumping di l'UE, chì pensanu l'esportatori domestici ?Cumu risponderanu ?

Kim Miko hà intervistatu alcuni insiders di l'industria.

Manager Zhou di Zhejiang Haiyan Zhengmao Standard Parts Co., Ltd. hà dettu: A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di diversi fasteners, principalmente viti di macchina è viti autobloccanti triangulari.U mercatu di l'UE conta per 35% di u nostru mercatu d'esportazione.Questa volta, avemu participatu à a risposta anti-dumping di l'UE è finisci cù una tarifa fiscale più favorevule di 39,6%.Tanti anni di sperienza di u cummerciu esteru ci dicenu chì quandu si scontranu investigazioni anti-dumping straniere, l'imprese d'esportazione devenu attente è participà attivamente à risponde à a demanda.

Zhou Qun, subdirector generale di Zhejiang Minmetals Huitong Import and Export Co., Ltd. hà dettu: A nostra sucetà esporta principarmenti fasteners generale è parti non standard, è i principali mercati includenu l'America di u Nordu, l'America Centrale è Meridionale è l'Unione Europea. di cui l'esportazioni versu l'Unione Europea custituiscenu menu di 10%.In a prima investigazione antidumping di l'UE, a quota di u mercatu di a nostra cumpagnia in Europa hè stata severamente affettata da a risposta sfavorevule à a demanda.Questa investigazione anti-dumping hè precisamente perchè a quota di mercatu ùn hè micca alta, ùn avemu micca rispostu.

L'anti-dumping hè obligatu à avè un certu impattu annantu à l'espurtazioni di fastener di u mo paese, ma in vista di a scala industriale è di a prufessionalità di i fasteners generale di u mo paese, sempre chì l'esportatori rispundenu cullettivu, cooperanu attivamente cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'infurmazione è a Càmera di Cummerciu è Industria per mantene un cuntattu strettu cù l'impurtazione di fasteners à tutti i livelli in l'UE Businessmen è distributori attivamente persuade chì u casu anti-dumping di l'UE di fasteners esportati in Cina hà da migliurà.

U rispunsevule di una sucietà d'esportazione di fastener in Jiaxing hà dettu chì, postu chì parechji di i prudutti di a cumpagnia sò esportati à l'UE, simu ancu particularmente preoccupati per questu incidente.In ogni casu, avemu truvatu chì in a lista di altre imprese cooperative listate in l'annessu di l'annunziu di l'UE, in più di e fabbriche di fastener, ci sò ancu alcune cumpagnie cummerciale.L'imprese cù tassi fiscali più alti ponu cuntinuà à mantene u mercatu d'esportazione europeu esportendu in nome di l'imprese in causa à i tassi fiscali più bassi, riducendu cusì e perdite.

Quì, Zonelezer dà ancu alcuni cunsiglii:
Se i beni sò trattati in Cina, ma i cambiamenti sustantivi ùn sò micca stati cumpletati in cunfurmità cù e regule d'origine di a China, u candidatu pò dumandà à l'agenzia di visa per l'emissione di un certificatu di trasfurmazione è assemblea.
Per merci non originarie riesportate in Cina, u candidatu pò dumandà à l'agenzia di visa per l'emissione di un certificatu di riesportazione.

Applicazioni:
Quandu una cumpagnia hà ricevutu una investigazione anti-dumping da l'Unione Europea, hà attivamente realizatu una ricerca approfondita è discussioni cù u Cunsigliu Yancheng per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale.I prudutti sò cambiati da l'origine cinese à a trasfurmazioni cinese, è dumandà un certificatu di trasfurmazioni è assemblea.Siccomu i merchenzie ùn sò più d'origine chinesa, a dogana tedesca hà decisu di ùn impone micca i diritti anti-dumping à a cumpagnia, evitendu perdite ecunomiche maiò per a cumpagnia.
Esempiu di certificatu:

qwfwfqwfqwf
xzcqwcq

(Chì implica codici adulti: Cn Code 7318 1290, 7318 14 91, 7318 15 69, 7318 15 82, Es7318 15 95, EXICE Codice 7218 219 anni 7318 7318 21 00 31, 7318 21 0039, 7318 21 00 95) è EX7318 22 00 (codici tariffari 7318 22 00 31, 7318 22 00 39, 7318 22 0095 è 7018 22 0095 è 720).


Tempu di post: 11-lugliu-2022